Без закуска е вредно?
October 27, 2010
Диетолози от цял свят стигнаха до единомислие по въпроса – задължително ли трябва да се закусва. Да, задължително е! Какво рискувате, ако се откажете от сутрешния прием на храна? Отговорът на този въпрос изясняват австралийски специалисти.
Отсъствието на закуска води до повишаване на рисковете от развитие на сърдечно-съдови заболявания, диабет и затлъстяване. Всички тези болести съкращават продължителността на живота ни. С други думи: отказът от закуска може да предизвика ранна смърт, поясняват специалисти от университета в Тазмания.
За да достигнат до този извод, учените са провели изследване с участието на 10 000 австралийци. 2000 от тях редовно не закусвали. Като резултат в продължение на 20 години при тях се появили симптоми на изброените по-горе болести, в това число и нарушаване на изработването на инсулин и повишаване на нивото на холестерола в кръвта, пише УебЕмДи.
По данни на социологическо проучване, 23 % от възрастното население на света не закусва редовно. Без сутрешна каша или сандвич остават също така поне 10 % от децата.
Учените препоръчват при децата от най-ранна възраст да се възпита желанието и стремежа да се закусва. Ранното постъпване на хранителни вещества в организма е свързано и с по-добрата работа всички системи, така се “събужда” метаболизма и т.н.
За тези от вас, които все още не намират начин да закусят сутрин. Заменете една чаша кафе сутрин с прясноизстискан сок. Той също върши работа!
No Comments
No comments yet.
RSS feed for comments on this post.
Sorry, the comment form is closed at this time.
Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77