• Интересно и полезно
  • Последни статии
  • Испански учени направиха удивително откритие. Те доказаха, че безалкохолните напитки оказват оздравявавщо действие върху човешкия организъм. За да стигнат до това твърдение, учените са направили експеримент с участието на 50 доброволци на възраст до 68 години.

    То показало, че безалкохолната бира способства за понижаване на риска от развитие от сърдечно-съдови заболявания.
    В продължение на месец и половина участниците в изследването ежедневно изпивали по половин литър безалкохолна бира. В края на изследването учените с удивление забелязали, че при всеки мъж и всяка жена се е понижило нивото на холестерола в кръвта. Това от своя страна е предпоставка за понижаване на вероятността от развитие на болести на сърцето.

    Специалистите пояснили, че в хода на експеримента доброволците са изпивали специално приготвена безакохолна бира. Това е важно! Тя е съдържала аминокиселини, ароматични добавки, регулатори на киселиността и витамин С. Вкусът на напитката обаче бил идентичен с този на алкохолната бира.

    И така, за противниците на бирата – съвсем скоро на пазара ще стане ултра модерна безалкохолната бира с цвят и вкус като на алкохола. Без ефекти на отравяне обаче – тъй като знаем, че всеки един алкохол предизвиква такава реакция в живите организми. Безалхоколната бира е може би и малко опасничка – все пак тя си оставя газирана, а някои учени не се изказват ласкаво за газираните напитки.

    Post tags:

    No Comments

    No comments yet.

    RSS feed for comments on this post.

    Sorry, the comment form is closed at this time.


    Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77