• Интересно и полезно
  • Последни статии
  • Отказвате се от сладкото, тъй като ще развали фигурата ви? Съвършено напразно! Така смятат сътрудници на един от университетите в Ню Мексико. По техни данни – сладкото не е способно да навреди на фигурата ни.
    За да стигнат до този извод, специалистите са провели изследване с участието на доброволци с различен индекс на телесната маса. Мъжете и жените били разделени на две групи. Представителите на едната група в продължение на месец яли на закуска здравословна храна – като свежи зеленчуци, плодове и каша, а участниците от втората група яли на закуска парче торта.

    След 30 дни учените сравнили резултатите. Оказало се, че теглото на представителите на двете групи не се е изменило. Само при 3 % от тези, които са закусвали сладко, теглото се е повишило с няколко стотин грама.

    Това изследване позволило на американските учени да заключат, като разбият един дълго просъществувал мит, че сладкото може да развали фигурата ни, пише WebMD.

    Post tags:

    No Comments

    No comments yet.

    RSS feed for comments on this post.

    Sorry, the comment form is closed at this time.


    Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77