• Интересно и полезно
  • Последни статии
  • pile-mesoСериозен удар по мита, че вегетарианството удължава живота, нанесоха резултатите от изследване, проведено на остров Сардиния.

    Много от живеещите там хора доживяват до сто и повече години. Това, което консумират дълголетници е месо, риба, мляко, кашкавал и яйца.

    Аналогични резултати са получени и при други изследвание на територията на Азия.

    Изучаването на начина на живот на 600 японски заселници на остров Рюкю на възраст около сто и повече години показало, че те ядат повече свинско или козе месо, отколкото в други райони на Япония.

    Залогът за дълъг живот  Южна Корея пък е употребата на храни като риба, месо и млечни продукти поне три пъти на седмица.

    Пак Сон Чхол от Сеулския университет твърди, че “месото си остава най-важният източник на протеини за възрастните хора. Само зеленчуците не са достатъчни за съхраняване на здравето им. Консумацията на месо е необходимо, за да поддържа организмът оптимално”.

    За да достигнат до този извод, учените са се съобразили и с редица изследвания на диети, разпространени из цял съвет, които утвърждават да се премахва мазнината от месото.

    Post tags:

    No Comments

    No comments yet.

    RSS feed for comments on this post.

    Sorry, the comment form is closed at this time.


    Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77