• Интересно и полезно
  • Последни статии
  • Експерти от университета Саутхемптън проведоха редица експерименти, които изучават подмладяващото въздействие на продукти.

    Лечебният ефект на млякото е известен от древни времена, но голяма част от изследванията е посветена на неговите хранителни свойства.

    Британските учени решиха подходят към въпроса от друга страна. Те предложили на мъже и жени на възраст между 45 и 55 години да комбинират приятното с полезното.

    320 представители на силната и красива половини на човечеството в продължение на месец всяка сутрин си вземали млечни вани за около 20 минути. Млякото било загрявано до 37 градуса по Целзий. Половината от участниците били накарани да се къпят за същия период от време в топла вана с обикновена вода от крана. В края на експеримента станало ясно, че в 94 % от случаите хората, подлагащи се на млечни вани, започнали да изглеждали с 3 до 5 години по-млади от своите връстници.

    При 6 % от участниците били засечени минимални възрастови изменения, сред които изчезване на леки бръчки и изчезването на пигментни петна, споделя специалистът Емил Таундсен. За изследването били изразходвани по крайна сметка 4000 тона краве мляко.

    Между другото трябва да отчетем, че за антиоксидантния ефект на млякото знаели още древните египтяни. Например, царицата на Египет Клеопатра често прибягвала до млечни бани.

    Напомняме, че специалистите съветват да ограничим времето, което прекарваме в гореща вана, до 5-10 минути и да вземаме вана до един път седмично. За по-добра поносимост на горещата вана, температурата на млякото трябвада е 37-38 %.

    Post tags:

    No Comments

    No comments yet.

    RSS feed for comments on this post.

    Sorry, the comment form is closed at this time.


    Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77