• Интересно и полезно
  • Последни статии
  • milk biscuitsДецата, които консумират много млечни продукти, живеят по-дълго, свидетелства изследване проведено съвместно от английски и австралийски учени. Учените потърсили хора, които през 30-те години на 20 в. са участвали в научно изследване, изучаващо въздействието на млечните продукти върху организма. Тогава, 65 години назад, в проекта са взели участие около 4 400 деца.

    Учените установили, че хората, които в детството си са приемали повече млечни продукти и калция, са били по-защитени от болести като инсулт.

    Независимо че в млечните продукти се съдържа много холестерол, който се отлага в артерии като мазнини, високата им консумация не представлява риск за сърдечни заболявания.

    Получените резултати от изследването потвърждават ползата от училищната практика, да се дава на децата ежедневно чаша мляко.

    В процеса на изследването учените са изучили хранителните навици на различни семейства и са установили, че богатата на калций диета и високата употреба на млечни продукти, в частност мляко, понижава риска от смърт на 25 %.

    Сега експертите препоръчват ежедневно да се приема задължително калций, както и поне 200 мл. мляко или друг млечен продукт.

    Post tags:

    No Comments

    No comments yet.

    RSS feed for comments on this post.

    Sorry, the comment form is closed at this time.


    Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77