Още една полза от шоколада
June 28, 2010
Въздействието на шоколада – положително или отрицателно, често е тема на размисъл от страна на учените.
Последното изследване на австралийски учени достигна до още едно положително влияние на шоколада върху човешкото тяло. Учените са анализирали резултатите от цели 15 изследвания. В последните са влези участие доброволци.
Изследванията показали, че консумацията на шоколад понижава кръвното налягане с 5 %. 5 години редовна консумация на шоколад може да намали риска от развитие на инфаркт или инсулт с 20 %!
Същевременно, отчитат учените, шоколадът не влияе върху кръвното налягане на хора, които нямат проблем с него. Единственото нещо, което експертите не уточняват, е колко шоколад трябва да ядем на ден, за да намалим повишеното си кръвно налягане. На доброволците, например, им било заръчано да ядат от 6 до 100 грама на ден шоколад. В края на експеримента обаче учените не са успели да изведат оптималната доза, предава БиБиСи. П
одобно изследване е направено от учени от Германия. То е проведено няколко години преди настоящото. В хода на това изследване кръвното налягане на хипертоници било нормализирано в срок от 18 месеца, благодарение на консумацията на шоколад.
От наученото от експертите можем да изведем следното: – вече знаем още една полза от шоколада; – засега няма категорични причини, поради които да ни мине наум да се откажем от това лакомство; – съществуват още много причини, поради които да продължим да го ядем – той е афродизиак, от него ни се оправя настроението, с него празнуваме също така. Така че – да ви е сладко!
No Comments
No comments yet.
RSS feed for comments on this post.
Sorry, the comment form is closed at this time.
Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77