• Интересно и полезно
  • Последни статии
  • woman, red wineСпециалисти от Харвардския университет установиха,че за жените е особено противопоказно да консумират пържена храна. За какво точно става дума прочетете в следващите няколко реда.
    Изследванията на учените показали, че в пържените храни се съдържа голямо количество трансмазнини, които могат да станат причина за заболяване на сърцето при жените, които са предразположени към сърдечно-съдови заболявания или им е поставена диагноза болест на сърцето.

    Веществата, съдържащи се в пържените храни, водят до повишаване на нивото на лошия холестерол в кръвта.

    Горепосочените изводи са направени в хода на изследване, в което са участвали повече от 87 000 жени. В същото време е доказано, че умерената консумация на сухо червено вино помага за предотвратяване на болести, свързани със сърцето.

    Post tags:

    No Comments

    No comments yet.

    RSS feed for comments on this post.

    Sorry, the comment form is closed at this time.


    Fatal error: Call to undefined function similar_posts() in /home/dentals3/public_html/kozmetika.biz/wp-content/themes/women-theme/comments.php on line 77